My Weblog: kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul elektrikci whatsapp toplu mesaj Otel Malzemeleri harddisk dolumu ne demek Pegasus iletisim ucuz burun estetigi Teknoloji Bilim Turkiye Haberleri su tesisat tamiri sisli kombi tamiri satis egitimi cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

>A picat Japonia, pica incet si Blingul

line

>Intr-a doua economie din lumea asta, grav afectata de criza, gusturile s-au schimbat radical in 2009. Japonezii, marii iubitori ai opulentei brandurilor europene de lux, si-au regandit look-urile, in recesiune, din piese de branduri hip-locale, mult mai politicoase ca pret. Si-asa apune incet-incet era blingului, caruia i se sting, iata, infometatii..

Versace a ajuns sa-si inchida toate magazinele din Japonia; Vuitton a renuntat la planul de deschidere a magazinului din Tokyo, unde n-ar mai avea pe ce “victime” ale modei sa conteze; pe artera prestigioasa de shopping Kotto Dori, retailerii cu “orice la 10 euro” au invadat spatiile in care anul trecut se vindeau pantofi bling cu 2.000 de euro/perechea.

De sperietura si de chibzuinta, UNIQLO, autohtonul, a ajuns, din “ieftin”, “ubercool”. In trupa cu H&M, ZARA si GAP, mda..


Facebook comments:


Leave a Reply