My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>antreprenorii de azi..

line

>
.. sigur şi de mâine!

** E ff into “wearable fashion” şi deloc into “mondenitătz”. E cel mai diafan&sharp biznis story teller evăr :)

Maria Lucia Hohan sfidează criza cu soluţiile ei glam&girlie la nevoile de petrecere ale divelor urbane. Designerul lucrează pe nişa vestimentaţiei pentru ocazii speciale, unde amendează kitsch-ul omniprezent şi propune moda, pe aceiaşi bani.

“Când vine vorba de un eveniment foarte special în viaţa unei femei, când pur şi simplu îşi face cadou rochia visată şi îşi doreşte să impresioneze, ea nu-şi mai pune problema banilor, ca atunci când caută o ţinută de zi sau de birou. Având în vedere că 80% dintre cliente vin la mine în aceste ocazii, criza nu influenţează prea mult decizia de cumpărare a rochiei dorite”.

E conectată la 18 pieţe pe care le-a câştigat fie prin participarea la târgurile internaţionale, fie prin prezenţa online. Segmentul pe care îl exploateaza nu a cunoscut încetinirea consumului în 2009, ceea ce a ambiţionat-o să gândească o linie conexă de accesorii şi una mai accesibila ca preţ, dar şi să-şi întărească poziţia online printr-un luxury flag shop.

“Criza am resimţit-o la târguri: buyerii au fost mult mai reţinuţi, dar am avut comenzi de la peste zece magazine importante care s-au confirmat în totalitate şi pe care le livrez acum. Cât despre clientele directe, numărul lor s-a dublat faţă de 2008 şi caut deja să îmi extind atelierul”.


Facebook comments:


Leave a Reply