My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>Armonizarea intereselor. CUM?

line

>Cred ca tinerii designeri romani n-au nicio sansa sa tina un business in 2010 daca isi expun, in continuare, piesele in concept-stores. Nici cu un showroom propriu si niste pictoriale in lucioasele-retetar nu cred ca pot castiga cat sa aiba ce reinvesti pentru a-si creste afacerea.

Anul asta trebuie sa le fie despre efortul prezentei la targurile internationale si despre introducerea pieselor-unicat in buticuri online, fara indoiala.

Totusi, daca in 2010 s-ar stradui sa ajunga si la romanul de rand cu buget lunar de shopping, dar putin stiutor intr-ale frumosului de designer, si ar lucra nitel la gusturile lui “de mall”… chiar in mall, ce-ar fi?

N-aveti voie sa-mi raspundeti “Nu se poate”. Hai sa ne gandim CUM SE POATE!

Prea au toti designerii aerul de “scump-exclusivist” si lipsa de spatii cu trafic bun in care sa se arate lumii mai creativi si mai accesibili decat ar banui oricine!

Prea au toti retailerii romani spatii cu trafic bun, dar pline de piese care nu-ti transmit nicio emotie si nu te imbie sa bagi mana in buzunar, chiar te “expediaza” direct in strainatate…

Eventualele colaborari creatori-comercianti locali ar trebui sa fie despre armonizarea intereselor: tesaturi, croiuri, preturi. Poate un colt “motzat” cu piesele designerului in spatiul din mall al retailerului sau poate un parteneriat pe designul unor minicolectii de magazin?

Az mi-am spus ca e vremea unei “personalizari in masa” ca sa facem din moda romaneasca o afacere la ea acasa. O fi?


Facebook comments:


Leave a Reply