My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

Avem si noi un Etsy, un Asos si un Net-a-Porter, zau!

line

Orice prinţesă urbană ar trebui să aibă un programator pe post de iubit, ca să nu i se irosească ideile, fireşte! Vezi Ruxandra şi Luigi, Meclea amândoi într-un final, ce bucurie!, şi Breslo, copilul lor, cea mai mare gaşcă de vânzători online de lucruşoare handemade.

Site-ul e un Etsy al nostru lansat chiar pe val, la nevoie, când tinerimea redescoperea plăcerea pieselor unicat lucrate de mână cu drag, cu migală, pe bani puţini şi îşi dorea să exploreze comunitatea artizanilor mai des decât la rarele târguri offline. E o reţetă de succes implementată la timp şi bine, pentru care eu zic sincer bravo!

De ce vă era teamă să comandaţi online, vă mai amintiţi? Dar de momentul în care mallurile au ajuns să dea pe dinafară de ghiuloşi plus piţipoance în magazine şi de nesimţiţi plus tupeiste în parcare şi la food court sigur v-amintiţi. Ei, bine, FashionUp şi-a dat drumul chiar atunci, când nu exista neapărat curaj în masă de a plasa comenzi pe net, ci angoasa mare de shopping offline şi dorinţa unei alternative cât mai… terapie.

A contat că a “atacat” cu o gaşcă mare de branduri bune. A dat senzaţia că acolo poţi găsi orice, foarte uşor; că nu ai de ce să închizi şi să pleci altundeva, că e mult şi bine de umblat cu clickul. Şi mai şi când, printre toate piesele de le găseai şi-n malluri, au pus la vânzare şi piese deosebite, ale unor tineri designeri români; preţuri bune şi nicio mare filosofie în spatele lor. Ca pe Asos. Şi cum şi magazinul ăsta e o reţetă de succes implementată la timp şi bine, zic sincer, din nou, bravo!

“Nu mă ataşez niciodată de un business, obiectivul meu e să fac bani”, zice Mirela Bucovicean la un an de magazin crescut de la zero (zău că tare mi-ar plăcea să am şi eu fierul ei în vene). Şi presimt că-i iese un Net-a-Porter, dacă o lăsăm încă trei ani “în priză”.

Vinde modă românească online, pe Molecule F, iar faptul că a reuşit să împace orgoliile şi să aducă într-un loc, din vreo 20 de părţi, muncă valoroasă pentru cunoscători e de lăudat. Magazinul e fix ce lipsea atât designerilor, cât şi căutătorilor de aşa piese, bravo ei!

V-aţi prins, la faza asta n-avem bube şi peceli. La faza asta sunt doar bucuroasă din senin, ca jurnalist fashion&business care a crezut în multe şi în mulţi, că se mişcă lucrurile şi-n online-ul nostru.


Facebook comments:


Leave a Reply