My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

Brandurile ne mint. De fapt, ne-o cautam

line

Noi, femeile ALEA, în targetul mai tuturor brandurilor, suferim de o boală: scriem nonstop la brieful în care ne imaginăm bărbatul perfect în viaţa perfectă şi ne dorim perfecţiune de pipăit cât mai de dimineaţă, în fiecare zi. Ca să fim cucerite, se-nţelege: tipul şi brandurile tre’ să fie pe brief. Adică să ne mintă cum pot mai bine ca să ne livreze fericirea.

Vrem bărbat înnebunit după copii, care să gătească bine. Şi fiecare dintre tipii ambiţioşi pe care-i cunoaştem se străduieşte să ne arate că e şi foarte aşa. Până ne prindem că nu prea îi e în sânge, că ne minte nesimţit, “oare de ce?”. Rupe el de pasiune patul din fier forjat, dar nu-i pe bune pe brief. Pa!

Vrem aspirator care să facă singur curăţenie, dar neapărat să nu coste mult. Brandurile se chinuiesc şi unul chiar scoate ceva tare simpatic, tare ieftin, mai ceva ca pe brief, ”mor după el, ce gadget cool”. Dăm banii şi murim de ciudă şi de minciună: e, de fapt, cam de jucărie. Păi, na…

Vrem reduceri la haine tot timpul. Şi niciunui retailer nu-i e greu să afişeze mereu în vitrine “DISCOUNT”, dar să avem parte de el la zece piese din două sute, “ce dezamăgire”. Totuşi: cum să mai facă  şi magazinul business, zău?

Vrem prăjituri de la prăvălie care să-şi împrăştie aroma în toată casa şi să înnebunească musafirii, “eu le-am făcut, da”. Ştim noi un loc mai ascuns, miroase de mori acolo, deci de acolo cumpărăm. Numai că pe drum spre casă ne lămureşte taximetristul că-n magazin se pompează mirosuri artificiale, special să ne dea impresia că bunătăţile ar fi aşa aţâţătoare, mai ceva ca pe brief! Ce minciună, ce sfidare, mda.

Că tot am trecut prin minciunile şi dezamăgirile astea, eu zic aşa azi: mi-am căutat-o cu vârf şi îndesat, prea am visat muuuuult de tot la cai verzi pe pereţi. Concluzia: pentru o relaţie sănătoasă şi cu bărbaţii, şi cu brandurile cred că n-ar strica să vrem chestiuni mai realiste, ladies. Care se împlinesc un-doi fără minciuni.


Facebook comments:

3 comments

line
  1. Ionutz

    @ Paula .. ai perfecta (evidenta) dreptate: wake-up ladies :) .. maturizeaza-le!… ca asa poate nu se mai lasa.. prostite..

    line
  2. Paula

    ei, hai, ionutz, ca stiu si ele bine, doar ca le e greu sa accepte. si mie mi-e inca…

    line
  3. tano

    A imbatranit Paula…Trebuie sa recunosc ca uneori esti prea dura cu tine,desi esti uneori in nori,cred ca ai ascendentul in Pesti;)), dar face parte din farmecul tau.Cat despre faza cu gatitul inseamna ca iar am comis-o,dar un defect in minus la atatea nici nu se mai vede.

    line

Leave a Reply