My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>C-o fi, c-o pati

line

>De vreo cinci ani, de cand tot copilaresc studiind jurnalism si PR, in mine se dau permanent lupte intre cei doi demoni “meseriasi”.

Imaginati-va ca ma epuizez, in fiecare saptamana, cautandu-mi argumentele. Strang, tot strang, cat sa-mi fie odata clar in ce rol vreau sa traiesc. Si niciodata nu mi-e. Si continuu sa vietuiesc, vorba aia, cu dubla personalitate.

Cand il citesc pe Mihnea Maruta, vreau sa ma “fac” mai jurnalist. Cand stau la povesti cu Sorana Savu, vreau sa ma “fac” mai PR-ist. Ce mi-o iesi, daca o tot tin asa, habar n-am, zau!

Cum in presa nu prea-i de joaca in momentul asta, az blogaresc, mai in gluma, mai in serios, pe unde-mi permit nitel umor: in PR-ul lui 2010.

El n-o sa mai poata fi nicicum despre “floricele si dantelute”. Ca sa-si reierarhizeze poftele, consumatorul-stapan o sa vrea argumente si relevanta, ohooo!

Iata cum nu “relatiile”, ci cunoasterea publicurilor, cum nu seductia, ci increderea vor face treaba buna anul asta! Ca la carte.

Bani in plus, adica de CSR, n-o sa mai prea fie. Asa ca o sa se vada bine ce companii pun cu adevarat pret pe implicarea sociala, hmm…

Tot in lipsa banilor, PR-ul se va scalda, afcors, in chinurile creativitatii demne de stire sau de loializarea angajatilor.

Deadline-urile pe raspunsurile managerilor vor fi scurte-scurte, ca tot traim Revolutia pixelilor care castiga teren pe repede ‘nainte.

Din online vor veni cele mai multe intrebari si va fi multa munca de lamurire cu biznismenii, mai ales ca s-au prins cat se expun (si laudelor, dar mai ales criticilor) in plus “dandu-se pe net”…

Cum, pentru consumatori, timpul liber a ajuns sacru, PR-ul va fi nevoit sa intervina in filme, carti si muzici printr-un brand placement muuuult mai filosofic, artistic, distractiv.

Comunicatul de presa va ajunge vizual si linkual, “siliconat prin partile sale mai… lasate sau lesinate”, cum foarte bine zice Eliza Rogalski.

CE-AM UITAT? CE-O SA-I MAI MANANCE ZILELE OMULUI DE PR in 2010?


Facebook comments:


Leave a Reply