My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

CARMEN ne-a dat buzz

line

Anul asta, pentru ca toata lumea e asa ocupata sa reziste, e loc berechet pentru comunicare, asa ca un buzz, in context, valoreaza de zece ori mai mult decat de obicei, caci devine newsworthy dintr-o clipire.

Ma stiti iubitoare de marketing de gherila, deci n-aveam cum sa nu amintesc si de Hire CARMEN, nu?

O campanie cool de job hunting, cu tot tacamul – site, panouri outdoor, un TV screen in Unirii – prin care un om de marketing cu 17 ani in “chinurile” profesiei si-a propus diseminarea brandului personal in mediul local de afaceri si cresterea instant a notorietatii printr-o promovare dincolo de conventionalul blabla-jobs. Cum sa demonstreze ca ar fi in stare sa gestioneze remarcabil niste branduri din piata, pentru 4.000 – 6.000 de euro lunar, daca nu gestionandu-si foarte inspirat, mai intai, propriul brand?

Am citit kilometri de comentarii pe subiect si, culmea, cele mai multe blameaza iesirea asta din “linie”, disecand intentiile, motivatiile, competentele…

E posibil ca profesionistul Carmen Dinca sa-si dea prea multa importanta, zic unii, amintind de gugalsearchul ce nu o ajuta deloc in rezultate cand vine vorba de trecerile ei prin cele 4 multinationale :) Eu zic ca nici presa de biznis n-a ajutat-o mai deloc acum, fusarind subiectul, fara nevoia de documentare pe munca ei dupa ’90, macar a unor declaratii de actualitate de la cativa oameni din breasla (colegi, superiori, concurenti, utvr), ca un fel de “gir”…

Ca ideea e din carti sau din disperare, ca a fost aplicata in SUA anilor 2000 ori nu, ca subiectul a fost tratat d-aiurea, ca va reusi sau nu Carmen Dinca, dupa acest test de piata, sa ne dea buzz dupa buzz dupa buzz dintr-un business propriu sau de sub tutela unei multinationale, eu nu pot decat sa ma bucur ca s-a-ntamplat un ceva curajos, in stil mare!


P.S. aici si aici – doo dintre proiectele din vara ale lui Carmen Dinca, pentru P&G.

LATER EDIT: Bogdana, posibil angajator, e de rasfoit pe subiect:

“But what if, seriously, what if someone does hire Carmen? What then? … Then, we have two ways of looking at it: a) mere awareness is still enough of an incentive to buy b) innovation will make a difference; once; at least for Carmen :D


Facebook comments:


Leave a Reply