My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

Cine “face curent” in Romania lui 2010

line

O relatare despre cine intră şi cine iese, deci cine “face curent” în România lui 2010. Că tot nu mă lasă pe mine să dorm retailerii ăştia de modă…

Mă plimb prin străinătate. Şi verific peste tot preţul la Coca Cola, ca indice al nivelului de trai, respectiv preţurile la Zara, ca indice al nivelului de manipulare vestimentară (sic!).

Şi recunosc: un magazin H&M face un pic mai atractivă orice destinaţie. Aşa că mărturisesc: îmi doresc ca România să devină mai atractivă, pentru români şi bulgari, nu alţii, măcar prin intrarea H&M din 2010

Mă plimb pe Calea Victoriei. Şi mă dor ochii când văd că s-au reumplut mai toate spaţiile cu branduri pretenţioase, ‘nafară de ăl esenţial, din faţă de la Continental şi Novotel, care-i tot în paragină.

Dar aflu că nu mai e mult şi oaspeţii vor putea ieşi din hoteluri fix într-un Armani Store. Doamne-ajută, cu piese impecabil vândute!

Mă plimb prin Dorobanţi. După pită bună, nu altceva. Şi aflu de-un monobrand Moschino, până de Crăciun, din grija familiei Şeitan, proprietara Canali şi Distinto în România.

Eu, una, numai în cele două magazine am dat de politeţea şi dedicarea de care ar fi trebuit să mă izbesc în fiecare butic bucureştean premium căruia i-am dăruit din curiozitatea, atenţia şi banii mei, o dată ce-am intrat. Voi?

Mă plimb şi prin gândurile Cristinei Bâtlan, proprietara magazinelor Musette. Şi mai că înţeleg de ce era saună în septembrie, anul trecut, în spaţiul de brand din Braşov, care am impresia că “merge” şi-n ziua de azi fără aer condiţionat…

Femeia de afaceri strângea bani să iasă din România, de fapt. “E vremea extinderii în sistem de franciză. Nu e suficient să fii cel mai bun de la tine din curte, e momentul să vedem dacă suntem competitivi și pe alte piețe”, zice ea. Şi deschide buticuri în Israel şi în New York.

No, hai noroc, cu tot cu ieşiri şi intrări!


Facebook comments:

4 comments

line
  1. sasha

    >yey, francize – suntem ca piata din US in anii 50, ce misto :D
    H&M-ul se chinuieste de aproape 2 ani sa deschida un magazin, analiza lor spunand ca-s chiriile prea mari in Romania.
    si indiferent de brand, tot din afara tarii cumperi, pentru ca-s mai ieftine, desi au aceeasi eticheta si aceeasi calitate

    line
  2. Paula NEGREA

    >Rad de una singura, tampa, asa…

    De dimineata, presa specula intrarea H&M in Militari. Dupa amiaza, Baneasa a replicat "suedezii deschid la noi" :) )

    E inca bine ca suedezilor le lipseste omul de comunicare de aici. Toata rumoarea asta si lipsa de confirmare oficiala inteteste PR-ul cum nu se poate mai interesant.

    Nu tre sa-ti faci griji de preturi, draga mea, suedezii isi vor opera direct magazinele in RO.

    In ceea ce o priveste pe Cristina Batlan, e o decizie inteleapta sa nu riste intr-atat (adica sa intre cu francize) pe asemenea piete, unde consumatorii se prind usor de copii Fendi :)

    line
  3. sasha

    >n-am comentat ca nu e inteleapta decizia, ci ca suntem in urma :)
    referitor la preturile H&M, asteptam si vedem

    line
  4. Paula NEGREA

    >suntem in urma, da.

    mai toate brandurile mari intra in RO prin franciza, sa incerce… si mai niciun brand romanesc nu are puterea si curajul sa intre fara franciza in strainatate…

    NEINCREDERE e cuvantul cheie, oricum am analiza.

    line

Leave a Reply