My Weblog: istanbul elektrikci paykasa satin al umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci film indir kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

COCOR. V-a dezamagit sau nu?

line

Ca un store-spre-department store respectabil ce şi-a propus să fie, COCOR nu ne dă de mâncare şi nici în distracţii nu ne ţine. Ceea ce, din păcate, îl face să rimeze cu “aproape gol” mai mereu. Pentru că, na, bucureştenii nu-i găsesc nicicum “De ce m-aş duce” ăla.

La AFI, de exemplu, tocmai din cauză de food court şi super entertainment vin autocare din provincie cu fel de fel de interesaţi, în week-end-uri, zice şefu’ ăl mare de mall. De crezut ori de necrezut, chiar?

Unii, când aud de “Viitorul Modei” şi-l văd aşa de mare şi de faţetat multimedia pe COCOR ăsta, cred că-i plin de cine ştie ce grozăvii şi că sigur nu-şi permit să cumpere nimic de prin el. Alţii, pentru că n-are Zara, îl cred “praf” şi nici nu-l bagă în seamă.

Culmea culmilor: după ce era vorba să mixeze Marc Jacobs cu Fendi cu Burberry cu Armani cu Gucci, COCOR a ajuns să n-aibă niciun magazin-ancoră / brand-magnet. Nici Debenhams, ce H&M, ce… Dolce&Gabbana?

Mixul de branduri, de fapt: 60% – românisme, 20% – chinezării, 15% – turcisme, 5% – alte naţii.

“Dacă ăsta e viitorul modei, eu mă las de meserie”. Aşa îmi scria o amică jurnalistă – viitor redactor-şef Elle România, credeţi-mă pe cuvânt – imediat după inaugurare. Iar dezamăgirea ei a fost un pic şi a mea, mărturisesc.

Dar nu pentru că n-aş aprecia magazinele producătorilor autohtoni de confecţii şi galeria designerilor români pe care le-am găsit în COCOR, ci pentru că toate astea puteau să vândă foarte bine, zic eu, sub o altă umbrelă: “Fabricat în România”.

Aşa… stau şi aşteaptă, învăluite într-un fals glamour. Care îl sperie pe consumatorul de rând. Şi îl dezamăgeşte pe consumatorul educat. Sau… nu? Voi ce credeţi?


Facebook comments:

9 comments

line
  1. Ludmila

    Paula, dezamagire e putin spus. “viitorul modei” e groaznic (un principiu de selectie: oricine). iar galeria designerilor romani exista doar pentru ca nu s-au gasit chiriasi pt toate spatiile…

    line
  2. Paula

    Insist sa va spun si ce zice Tata Mare pe FB.

    E praf!!
    Nu ca n-are Zara, ci ca e prost organizat, magazinele romanesti au marfa proasta la preturi mari.

    Nu este un magazin “client oriented”… Este aceeasi organizare si mentalitate de tip “butic” (Unirea – aripa Calarasi)

    line
  3. Paula

    Sa-i traiasca fatada multimedia! :D

    line
  4. TataMare

    Daca vroiau sa faca o treaba trebuia sa fie un fel de Peek & Cloppenburg (varianta originala, nu versiunea low cost de la Baneasa), trebuia sa aiba branduri, trebuia sa fie un loc unde te duci sa cumperi branduri la preturi normale (aceleasi ca la Munchen). Trebuia sa fie UN SINGUR MAGAZIN, cu diverse departamente, nu o insiruire de magazine, ca asta avem si in Unirea si in Obor, cu aceeasi marfa…
    COCOR e un esec nu pentru ca nu are mancare sau nu are ZARA ci pentru ca nu este decat un OBOR cu preturi mari

    line
  5. Paula

    Stiti, eu n-am un bai ca s-a umplut de producatori romani; eu tin la ei si ma bucur ca mai fiecare a investit intr-o amenajare de magazin mai a la 2010 pentru Cocor asta, cu toata pozitionarea stupida sub care s-au lasat plasati.

    Ma bucur si ca pot gasi palarii minunate de Sebes acolo, sacouri pentru barbati din lana fina Moda Aliss la 200 de lei si, desigur, blanuri Blancris de la Brasov.

    Numai ca, vedeti voi, cand imi sare in ochi o geanta la etajul unul, la 5 mil, si imi sare si la etajul trei, la 7 mil, ma simt fraiera. Si nu ma mai intorc.

    Mila, care-ar fi trebuit sa fie mixul de branduri ca sa fie cu adevarat “Viitorul Modei”?

    Tata Mare, ce pret te-a socat cel mai cel?

    line
  6. hola :) si un an nou grandios

    n-am fost dezamagita pentru ca nu ma asteptam la mare lucru. tot hainele mamei raman cele mai fancy.
    insa misto tencuiala digitala – lavabila cu pixeli. se gaseste usor ? e ieftina ? :D

    line
  7. Paula

    :D te imbratisez cu drag! ieftin, de la mesterul din colt.

    line
  8. group hug :D

    line
  9. Nico

    Am fost in magazinul cu designeri romani…. ma asteptam sa fie lucruri purtabile, nu o colectie de muzeu – fantezii textile, i-as zice eu.
    Bietele vanzatoare sunt mai multe decat cumparatorii si mai pe dinafara.
    Imi amintesc de fetele de la un magazin de pantofi , brusc prietenoase dupa ce au vazut captuseala trench-ului Burberry pe care-l purta prietena mea: a, se poarta incaltarile de lac…? cand o sa vina si la noi trendul asta?
    Cand o sa treaca…

    line

Leave a Reply