My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

Daca nu simtiti, n-are niciun rost, stimabililor!

line

Dragoş Dehelean de la ResponsabilitateSocială.ro mi-a zis să scriu, că nu scriu la pereţi, ci oamenilor care veghează banii de CSR în companii şi îşi propun să-i cheltuiască în 2011 mai înţelept decât au făcut-o până acum. Şi-am scris.

Pe felia responsabilităţii sociale corporatiste nu-i loc de coioşenie, nici de spectacol, nici de imitaţii ieftine şi proaste. De asta nu simt că e loc de clasamente cu cei-mai-cei sau de “Vezi X” şi de asta nici nu dau nume de companii pe care le apreciez tot mai mult de la un efort de CSR la altul. Pe felia asta e loc doar de “Bravo!” tuturor companiilor care se gândesc la nevoile comunităţilor ce le ţin în pântece şi care fac fel de fel de eforturi pentru a le păzi de bolnăveală sau pentru a le ajuta să strălucească tot mai mult.

Orice proiect de CSR trebuie să fie, după mine, un proiect de dezvoltare durabilă, care să şurubărească la un viitor tot mai bun-frumos-sănătos al companiei plus comunităţii, de la o lună la alta. Aşa că mi-e silă de companiile care au făcut din CSR, şi în 2010, un “accesoriu” spectaculos pentru a-şi potenţa “look-ul” în mass-media în săptămâna n şi pentru a-şi atinge targetul de “simpatii” în luna p.

Un pitic de-ai mei ar lega cu cătuşe oamenii de CSR din companii de Social Media. Pentru că aici pot simţi cel mai bine nevoia implicării lor responsabile într-un fel sau altul, pentru că aici se pot insinua cel mai prietenesc şi cu rost în viaţa comunităţilor în care activează!

Unde sunt oamenii de CSR din companii când Tara Duveanu (Soup Nights) găteşte şi vinde supe alături de prietenii ei de pe Twitter şi Facebook, ca să strângă bani pentru dotarea spitalelor de copii din ţară? Unde sunt oamenii de CSR din companii când Adrian Ciubotaru şi Dan Dumitrescu (Lecturi Urbane) umblă, alături de prietenii bloggeri, să dea din cărţile lor la tot metroul, până vor ajunge să prindă tot Bucureştiul în vagoane? Unde sunt oamenii de CSR din companii când o gaşcă de fete luptă din toate-toate puterile lor “social media” pentru viaţa unui bolnav de leucemie (Zânărim pentru Daniel Răduţă) şi apoi pentru vieţile cât mai multor bolnavi asemenea lui?

Oare sunt de “pitch-uit” cazurile astea şi altele asemenea la companii sau cum, apropos de CSR?


Facebook comments:

0 comments

line

Trackbacks/Pingbacks

  1. Munca din paranteze | - [...] Dacă nu simţiţi, n-are niciun rost, stimabililor! var addedComment = ...

Leave a Reply