rss search

>DATORII si PROMISIUNI

line

>Va eram datoare cu doua finaluri de povesti din magazine:

A REFUZAT

Se facea ca adunasem doi lei, de prin captuseli, si cerusem stafide in ciocolata la buticul de la Poli, de “intaritura” dupa un curs de matematici alambicate [media-planning cu Varabiescu-minunat ;) ]

- Nu pot sa-ti dau. Vrei asa, pentru o masea, nici o suta de grame? Pentru ce sa ma obosesc?
- Doamna, sunt cel putin cinci guri. Ma satur! Deci..
- Deci refuz sa-ti dau. Ce-ai sa-mi faci?

Refuzase sa-mi vanda pentru acei doi lei.. Si-mi propusesem sa ma intorc cu 200 de lei, sa-i cer zece kile de “marfa”, pe care nu le-ar fi avut nicicum, afcors, s-o determin sa-l sune pe “patron” sa-i aduca si sa discutam in trei despre BUNUL SIMT fata de ORICE consumator.

Si m-am intors, la doo saptamani dupa. Si n-am mai gasit nici pe tanti consiliera de dulciuri, nici butoiul cu stafide in ciocolata.

Ciudat cum timpul le cerne pe toate.. :)

PENTRU O CAUZA [?]

Se facea ca Lee Cooper gandise un buy-back la blugi: 100 de lei reducere la cumpararea unei perechi noi, in schimbul unei perechi vechi, indiferent de marca, adusa la magazin pentru a fi donata nevoiasilor (cu sprijinul Fundatiei Mereu Aproape).

Se mai facea ca ne intrebam daca e intr-adevar WIN-WIN-WIN situatiunea. Si-am verificat. Si e, culmea! Cam in fiecare magazin se strang in jur de treij’ de perechi de blugi pe zi, special pentru donatie. Clientii renunta la blugii de pe ei cel mai des; iar unii vin cu blugi de 20 de lei din Carrefour pentru a obtine discountul de 100 de lei.

Retailerul de moda isi creste usor, CSR-ist vanzarile, clientii lui sunt foarte multumiti de noul pret, nevoiasii vor fi si ei fericiti purtand blugi foarte purtabili, dupa ce au fo, totusi, purtati ceva vreme.

Punctual, sa zicem ca putem vorbi chiar despre un Bucuresti al bunului-simt.. :)

Va promit si o noua poveste, tot din magazine, spre Craciun:

O sa dau fuga intr-un magazin mare, o sa cumpar cadouri si-o sa incerc sa negociez bratul de haine si accesorii dupa bugetul fixat inainte de sesiunea de shopping. Sigur, ma astept sa-i oripileze indrazneala mea pe “consilierul” de vanzari si pe “seful” de magazin.

Sunt curioasa, totusi, ce-o sa zica directorul de marketing? :)

MAI AVETI SI ALTE SUGESTII? CUM SA-I MAI INCERCAM PE RETAILERII NOSTRI DE TOATE ZILELE?


Facebook comments:


Leave a Reply