My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>Fashion-Week, ziceti?

line

>N-am stiut ce sa cred despre Cluj Fashion Week. Asa ca am pus niste intrebari business kinda celor de la “butoane”, sa strang toate “datele”. Intuim raspunsurile impreuna, pana una-alta?

Traditia vorbeste de un eveniment de moda (de breasla) pregnant, anual, la Iasi. Pulsul modei romanesti il mai iau si Bucuresti, Craiova, Constanta, de cativa ani, in evenimente mai degraba mondene, prea putin business. Cum se pozitioneaza CFW fata de acestea?

Pe langa popularizarea si creditarea anumitor nume si anumitor viziuni creative la nivel international, un fashion week “ca la carte” ar trebui sa si vanda moda, angrenand in context si buyeri / retaileri. Cum si-a propus sa fie CFW, in sensul acesta?

La cat estimati costurile saptamanii modei de la Cluj? Care sunt investitorii acestui proiect fashion? Au vazut autoritatile clujene un act cultural in CFW, v-au acordat sprijin in organizare?

Cu ce atitudine au privit creatorii locali si internationali CFW? Designerii care isi vor prezenta colectiile la Cluj intre 14 si 17 aprilie au fost selectati prin niste filtre anume? Exista si o “taxa de podium”, asa cum se intampla la FW din marile capitale?

Care e short-list-ul creatorilor si VIP-urilor pentru CFW? Va avea parte evenimentul si de expunere internationala?

Cat de multe sanse are moda romaneasca sa se faca auzita si sa dea tot mai bine la export, in trei ani? (o evaluare in termeni de creativitate, vandabilitate, marketare, comunicare…) Cat de mult depind aceste sanse de evenimente precum CFW?


Facebook comments:


Leave a Reply