My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>INDEMN

line

>Sa dam cu PR-istii de pamant! Pentru ca mai mult dauneaza reputatiei creatorilor, in loc sa-i aduca pe acestia, din cuvinte si fotografii seducatoare, tot mai in atentia jurnalistilor cu influenta si, implicit, a potentialilor cumparatori.

Marturisesc ca nu mai ajung de cateva luni bune la multe dintre show-urile de moda. Si ca, daca nu le prind live, imi construiesc impresia exclusiv din comunicarea post-eveniment.

Uneori chiar ma lupt cu timpul ca sa le prind: designerul e un trairist, un patimas, o inspiratie pentru mine! Stie sa ma agatze cu un mail personal si, daca face “efortul” asta, ma vrea sigur acolo, constient ca ma duc, de fapt, sa-i pipai materialele si sa-i verific finisajele.. Cel mai riscant(?) pentru el, dar cel mai fair&tru pentru consumatorul de moda care va citi o eventuala cronica.

Cand nu le prind si nu le prind, in comunicarea post-event se-ntampla sa primesc un text cu niste epitete pe care le-as bana pe viata. Colectiile sunt, la mai toata lumea, despre femei active, stil mereu proaspat, forme experimentale, un plus de eleganta. Cat de bine ar prinde fiecarui designer niste “povesti” cu atribute proprii!

Textul cuprinde neaparat si declaratia lui pertinenta. Dar ea nu face, deseori, decat sa-mi intareasca impresia ca designerul a pornit iar o colectie pentru ca nu putea trece sezonul fara, ca el nu are habar pentru cine creeaza si cui i-ar putea vinde piesele. Daca s-ar stradui numai sa-i fie clar cat business poate face cu moda lui!

Background-ul ii lipseste comunicatului mai mereu. Poate pentru ca barfa circula foarte usor intre modisti, putini tare, si din doua telefoane te poti documenta ohoo. Afli “cine-cu-cine”, dar nu si ce studii sau ce participari la targuri. Si culmea, tu nu-ti doresti background monden; doar cel de munca silnica justifica, nah, o eventuala directie creativa..

Pozele vin fluviu; aproape toate, neretusate. Poti admira, pe alocuri, dinti atinsi de carii, pete de sudoare pe haine, cearcane cat zilele de post, mix nereusit de fonduri de ten, abdomene atarnande. Chiar daca ele ar trebui sa intre online, aproape in timp real, la zoom, intr-o sectiune de moda si frumusete, afcors!

Ce sa alegi din ce v-am povestit si cat timp sa stai sa te gandesti ce recomandari oneste sa-i faci cititorului, in cazul unei comunicari post-event de asa “finete” PR-istica?


Facebook comments:


Leave a Reply