My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

iReport. Pentru ca adevarul la consumator e

line

Din manifestul Regatului Peştilor reiese foaaaarte limpede o trebuşoară cu care sunt tare de acord: adevărul brandurilor la consumator e, nu altundeva. Fireşte, deci, că pentru poveşti cu final fericit, consumatorul trebuie să se audă.

Aşa am zis şi noi, la Shopping News, când am dat drumul în lume rubricii iReport.

În rubrica asta vrem să strângem adevăruri bune şi adevăruri rele de la shopperi. Să dăm mereu veşti despre cine şi de ce ne merită sau nu banii. Să afle mărcile unde greşesc ori jignesc şi să lupte să repare, poate…

Că sunt mărci de magazine, că sunt mărci de hoteluri, restaurante ori benzinării.

Scrieţi, consumatori, numai scrieţi şi noi publicăm.


Facebook comments:

2 comments

line
  1. Imi place initiativa. Un prim pas care ajuta consumatorii in decizia de cumparare. E bine ca va ganditi sa educati putin consumatorii din Romania, sa-i faceti sa aprecieze calitatea unui produs.

    line
  2. Paula

    Pai, pai!

    line

Leave a Reply