My Weblog: kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul elektrikci whatsapp toplu mesaj Otel Malzemeleri harddisk dolumu ne demek Pegasus iletisim ucuz burun estetigi Teknoloji Bilim Turkiye Haberleri su tesisat tamiri sisli kombi tamiri satis egitimi cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

>Lungă-i calea până la biz-to-biz…

line

>Cu lecţia învăţată din anii trecuţi, producătorii români s-au prezentat în februarie la MODEXPO ca să vândă la bucată şi la reducere cât mai multor vizitatori “din stradă”.

Cu prea multă încredere, expozanţii străini s-au aşteptat chiar şi în ultima zi de târg internaţional de modă(?) să-i viziteze în valuri “buyerii”, pentru discuţii business-to-business şi contractări…

Italienii, turcii şi polonezii nu s-ar fi gândit că o să găsească la Romexpo o piaţă de vânzare cu amănuntul. Mulţi au venit doar cu mostre din colecţii de brand, special pentru negocieri cu retaileri români şi, în ultima zi a târgului Modexpo, din lipsă de contractări, pentru a-şi acoperi cheltuielile de deplasare şi de stand, au fost nevoiţi să le scoată la vânzare consumatorului final.

Să nu aibă deci românii pretenţia unui adevărat târg internaţional de modă? NOT, ăfcors!

P.S. Să fie firesc să vinzi ca lohnist, la Modexpo, marfă lucrată, chiar etichetată, pentru C&A?… UTF?


Facebook comments:


Leave a Reply