My Weblog: istanbul elektrikci paykasa satin al umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci film indir kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>LUX de inchiriat

line

>Cum ar fi sa inchiriem moda high-end la fel de simplu cum inchiriem un film?

In vremea cand femeile isi impun sa fie foarte chibzuite in cheltuieli, doua absolvente ale Harvard Business School s-au gandit chiar la cum suspina ele dupa rochiile de designer de peste o mie de dolari, din reviste (dupa cate una pentru fiecare ocazie speciala, de fapt..) si-au nascocit Rent the Runway.

Astfel ca un foarte simplu serviciu de comanda prin e-mail le permite consumatoarelor sa inchirieze, pentru cat timp e nevoie, o tinuta remarcabila de petrecere, in schimbul a 50 de dolari pe zi.

Rochia aleasa ii e livrata clientei acasa, in doua marimi, alaturi de un “fit kit”, intr-o zi prestabilita printr-un sistem de rezervari, iar nota de plata de la curatatorie, unde piesa ajunge dupa ce e returnata prin posta intr-un ambalaj specific, e inclusa in pretul de inchiriere. O eventuala dauna e taxata cu 5 dolari, iar distrugerea in intregime a piesei imprumutate presupune achitarea pretului ei de achizitie de la casa de moda.

Proiectul celor doua Jennifer (Hyman si Carter-Fleiss) e una dintre cele mai practice modalitati de a crea iluzia luxului in randul consumatoarelor aspirationale care agonizeaza in vreme de criza pentru ca nu si-l mai pot permite nicicum.

Dar si dintre cele mai ingenioase modalitati de a remarketa designeri high-end. Printre creatorii care s-au alaturat proiectului (cu 160 de modele de rochii de sezon in stoc) ii regasim pe Diane Von Furstenberg, Hervé Léger, Proenza Schouler.

Femeile par sa renunte usor la probele din magazin prin care verificau cat e de potrivita sau nu o rochie “pe viata” si sa se lase foarte usor agatate de recompensa statutului pe care fiecare produs de lux, inchiriat “pe ghicite” pentru fiecare eveniment special in parte, il ofera de fiecare data. Dovada: peste 20.000 de cereri de abonare la serviciul Rent the Runway, in doar doua saptamani.

In ciuda faptului ca proiectul doar creeaza iluzia luxului, el a fost gandit ca unul exclusivist: accesul in comunitatea Rent the Runway se face numai pe baza de invitatie. Desigur, pentru a nu scoate intru totul din sfera inaccesibilului creatiile de mii de dolari de pe podiumurile internationale.

Totusi, spre deosebire de filme, hainele se demodeaza foarte repede. Astfel ca, pentru a ajunge profitabil, un asemenea business trebuie sa functioneze intr-un ritm foarte alert de inchiriere, care sa permita nu doar acoperirea costului de achizitie a produsului de designer in sezonul in care e in stoc..


Facebook comments:


Leave a Reply