My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

Magazine, muzica, minuni

line

Acum câţiva ani, în boom, îmi plăceau mult două magazine în România: Cochet, pentru vitrina haioasă, chiar spectaculoasă, foarte rară în ţară şi Sacoor Brothers, pentru cât era de simplu, dar elegant-elitist şi pentru pianul lui care nu, nu fusese adus de mobilă; la el chiar cânta cineva şi ţi-era mai mare dragul să dai fuga la magazin serile.

Muzica e una dintre minunile lumii, mi-am dat eu seama anul ăsta. Ne inspiră, ne convinge şi ne leagă cum aproape nimic n-o mai poate face. Aşa că, şi pentru un magazin, muzica ar trebui să conteze-conteze-conteze.

Nu ştiu vouă, dar mie mi s-a întâmplat deseori să ies rapid de undeva pentru că parcă mi se spărgea tavanul în cap din cauza muzicii-zgomot. Mi s-a întâmplat şi să intru undeva doar cu gândul de a arunca un ochi, muzica să mă ţină, să-mi dea vibe-ul de probat şi să plec cu un braţ de haine, fredonând. Şi mi s-a mai întâmplat şi să mă angoaseze teribil liniştea, urmată, desigur, de acel “vă ajut cu ceva?” care te pune pe fugă după ce-ai tras abia o gură din aerul de magazin…

Cert e că nu ajută foarte tare la apetitul de shopping dacă muzica urlă, dacă e acelaşi şi acelaşi post de radio peste tot pe unde intri, dacă melodiile nu vrăjesc în continuarea vitrinei, mirosului, luminii, vânzătoarelor, produselor, deci dacă nu-s parte din mood-ul de brand.

N-ar strica, aşadar, să răsune câte un playlist atent gândit, pe anotimpuri :) , în magazinele fiecărui brand de haine din România. Cred că ar da cu plus la vânzări şi la loialitate.


Facebook comments:

2 comments

line
  1. eu imi amintesc o experienta traita in anglia, intr-un Accessorize. Era iarna si am intrat la modul plictisit, doar ca sa treaca timpul. Numai ca in magazin m-a lovit o atmosfera foarte calda, de sarbatoare, construita cu melodii din alea cu clopotei si fulgi de nea care se potriveau foarte bine cu colectia expusa. Cred ca am stat vreo 15 minute numai ca sa ascult muzica si am iesit cu cel putin 3 produse in plasa, o achizitie absolut spontana :)

    line
    • Paula

      niste prieteni de-ai mei din grecia, care au venit sa studieze piata pentru ca vor sa deschida ceva, au fost socati zilele astea cat de liniste e in 60% din magazinele bucurestene. ‘ei nu pricep ce inseamna sau cum?’ :) pare-se ca nu.

      line

Leave a Reply