rss search

Mai mare rusinea

line

Vestea că H&M îşi deschide în Unirea magazinul de referinţă – ştiut de flagship, ăl în care se vând toate liniile, inclusiv cele amprentate de designerii mari – mi-a domolit niţel furia. Şi mai că am tresărit la gândul că l-ar putea lansa la fel de spectaculos ca pe cel din Amsterdam! Mie, una, începe să-mi lipsească acut spectacolul de fashion retail în Capitală: proiecţii 3D, vitrine interactive, flash-mobs, minuni… Cum aproape niciun brand de modă din România nu se străduieşte să mă agaţe isteţ offline, ci mereu prost inspirat online, nu mai cumpăr cu afecţiune, nici cu loialitate de vreun an.

Chiar: vouă nu vă lipseşte spectacolul în felia asta? Măcar de un alt brad Millennium de-am avea parte în 2011, hehe.

Ce furie, că vă ziceam de furie? Furia că AFI, unul dintre mallurile “alese”, n-are niciun bun simţ de retail, măcar de ochii lui H&M, naibii, dacă nu de ochii shopperilor români. O să ziceţi “Evrei, ce să le faci? Eficienţă pe centimetru pătrat!”. Carevasăzică vom ieşi mult şi bine de acum din magazinele brandurilor internaţionale de la etajul mallului şi vom da mereu de tarabele care au zburat din piaţă acolo? Alea de vând nimicuri chinezeşti “seducătoare”, da…

Mai mare ruşinea, zău.


Facebook comments:


Leave a Reply