My Weblog: kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci Siverek Haber whatsapp toplu mesaj Otel Malzemeleri harddisk dolumu ne demek Pegasus iletisim ucuz burun estetigi Teknoloji Bilim Turkiye Haberleri su tesisat tamiri sisli kombi tamiri satis egitimi cekmekoy elektrikci malatya haber umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

>Mango. Mai dubios de atat…

line

>Rasfoind un glossy romanesc ravasitoor, am citit eu acum vreo cateva luni urmatoarele: “Fusta din piele Mango. Pretul, la cerere”. Si-am ramas nitel marcata. Carevasazica, un retailer mass-market isi da aere high-end asa, peste noapte. Isi permite si e si usor de crezut, mi-am zis. Doar, in Romania, Zara e-un Dumnezeu [bleah].

Mai sa uit trebusoara… Dar a venit vestea: “Prezentare de colectie primavara-vara 2010 Mango. La Muzeul National de Arta Contemporana. Intrarea, numai pe baza de invitatie”. Retailerul tzipa, iar, a exclusivism. Ieftin. Pentru ca in magazinele Mango din Romania n-am vazut altceva decat “paruiala” intre adolescente pe mocaciuni.

O crea fi’su lui Oscar de la Renta cateva tricouri “editie limitata” pentru Mango. Si o fi diva Scarlet Johansson imaginea de brand. Dar prea nu face el cat isi doreste sa ne inchipuim ca face… Deloc. De acord?


Facebook comments:


Leave a Reply