My Weblog: kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci Siverek Haber whatsapp toplu mesaj Otel Malzemeleri harddisk dolumu ne demek Pegasus iletisim ucuz burun estetigi Teknoloji Bilim Turkiye Haberleri su tesisat tamiri sisli kombi tamiri satis egitimi cekmekoy elektrikci malatya haber umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

No, cum mai e sa fii femeie?

line

Womanity e-un “mozaic” interactiv. Un loc ce cauta, strange si impartaseste ganduri si sentimente despre cum mai e sa fii femeie. Un site de expresie si schimb marca Thierry Mugler & MSN.

Privit atent, e-un user generated content ce nazuieste dupa insights / drivers. Un focus grup tare istet, ce nu agaseaza mai deloc, asa-i? O inspiratie pentru noi tipuri si concepte brici de produse de lux, se-ntelege.

“Poate cea mai relevanta pentru Noua Ordine e intinderea stapanirii consumatorului chiar in zona creatiei”, scriam eu odata. “We are ready to become whatever the users want”, declara mai marii grupului Clarins, confirmand profetia.

No, ladies, cum mai e sa fii femeie? Si cam ce produs ar trebui sa se inventeze ca sa va unga pe voi la suflet anul asta?


Facebook comments:

0 comments

line

Trackbacks/Pingbacks

  1. » Blog Archive » Nişte răspunsuri de ne-om găsi… A Lady Look - [...] Womanity, care strângea gânduri şi sentimente despre cum mai e să fii femeie? E, iată că din cercetarea aceea ...

Leave a Reply