My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

Nu strica sa fii si foarte frumoasa

line

Acum zece ani, într-un iunie exagerat de călduros, într-un mic magazin din România, o adolescentă vindea la blănuri de lux de n-aţi crede. Era foarte frumoasă şi povestea bine de tot despre meseria familiei sale în vreo patru limbi.

Mă amuz şi îmi amintesc aşa de mine, azi, mereu cu centimetrul de fată de blănar în portofel, pentru că am uitat multă vreme de o “armă” incredibil de puternică în vânzări, cât m-am obosit să fiu profi: frumuseţea, că la poveşti am tot lucrat.

Dar şi pentru că mulţi prieteni cu afaceri mici, de la haine pe măsură la reviste pe măsură şi restaurante pe măsură, se străduiesc lunile astea să-i facă pe internauţii care le dau Like-uri mii din cauza poveştii să le şi încerce ori cumpere serviciile ori produsele. Să obţină, deci, conversii (ce cuvânt mare!).

“Nu strică să fii şi foarte frumoasă”, îmi spunea mie serios un şef din presă, la un moment dat. Şi asta mă trimite cu gândul acum la două fashioniste care, conştiente că au ajuns inspiraţie pentru puştoaicele ce o ard intens pe Facebook, şi-au făcut un târg de haine.

L-au popularizat “subţire”, online, dar la eveniment au ajuns vreo două mii de fete (ditamai conversia!), fane curioase să vadă dacă cele două organizatoare sunt chiar aşa de fab şi în realitate. N-au fost dezamăgite şi-au şi cumpărat, şi mai aspiraţionale, fireşte.

Şi poate că ăsta-i şi secretul conversiilor mult căutate de prietenii mei cu afacerile, până la urmă: o persoană magnet online, care să le fie purtătoare fină de mesaj, căreia să-i “vină” perfect produsul sau serviciul lor în… pozele şi filmuleţele de zi cu zi de pe wall. Şi nu, chiar nu mă gândesc la o scumpă vedetă TV cu cont de FB. Ci la încă nedescoperitele-de-multe-branduri influenţatoare de pe Facebook: fetele frumoase rău, terapeutice, care chiar te fac să-ţi doreşti şi să cumperi, dom’le!

Voi cum ajungeţi să cumpăraţi ceva ce Like-uiţi, de la o rochie sexy la o revistă bună şi un prânz delicios?

CINE SAU CE VĂ CONVINGE?


Facebook comments:


Leave a Reply