My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

Ce brand te face sa te simti cel mai femeie?

line

People will forget what you said. People will forget what you did. But people will never forget how you made them feel.

Cam aşa zice înţelepciunea populară. Iar eu zic că zice bine, perfect potrivit logicii după care un brand ar trebui să-şi magnetizeze şi păstreze “lipiţi” consumatorii zilele astea. Ca să facă business, fireşte, nu credeţi?

Un brand, carevasăzică, ar fi cazul să ne livreze emoţie, multă emoţie – atâta emoţie pe an, atâta emoţie pe deceniu - ca să ne cucerească pe vecie.

Şi… pentru că tot am ajuns în luna asta bolnăvicios de dulce, chiar am o curiozitate care ţine de emoţia în discuţie: pe tine ce brand te face să te simţi cel mai femeie şi prin ce? Poate să fie OB sau Dero, la o adică, fără sfială!

Branduri pe care adori să le porţi sau de care adori să te înconjori ca să te scuteşti de vorbe şi alte artificii.


Facebook comments:

7 comments

line
  1. Ceea ce voi spune va suna foarte cheesy :)

    In masura in care putem vorbi despre scriitori ca branduri personale, raspunsul meu la intrebarea ta e Gabriel Liiceanu. Pe langa faptul ca m-a magnetizat demult si ca de atunci sunt ‘lipita’ de el, imi livreaza emotie de cate ori am nevoie. Starea pe care mi-o da e ca un parfum discret dar foarte distinct. Se observa numai de aproape, cand deja e prea tarziu sa mai dai inapoi.

    Este primul brand la care m-am gandit cand ti-am citit intrebarea. Nici mai tarziu nu mi-a sarit un altul in minte. Poate ar trebui sa mai ies si eu din casa :P

    line
  2. Paula

    Nu, nu, e foarte interesant ce zici, merita trantit in mijlocul sufrageriei noastre :)

    La mine-i si mai cheesy de atat: parfumul lui – D&G, The One Gentleman – pe pielea mea dupa ce-am facut multa, foarte multa dragoste, na :)

    line
  3. Ei, asta da! Numai ca ceea ce face brandul in cazul asta se cheama free-riding :) profita de un consumer experience si o emotie care sunt deja acolo, gata construite, pentru a magnetiza.

    line
  4. Sophie

    Cum am spus si pe Facebook, pt mine emotia este sinonima cu Rhea Costa si MLH. Feminitatea, finetea, gingasia, povestea transpusa, inocenta pe care o simt cand port una dintre rochitzele acestor 2 persoana, ma transforma si imi ofera o incredere uriasa. E un amestec de bun cu rau. Da haine nu face pe om, dar haina te lumineaza si in cea mai intunecata incapere.

    line
  5. Paula

    Stiti ce ar fi cu adevarat util? Sa le scriem celor pomeniti ca ne fac sa ne simtim foarte femei :)

    line
  6. Clasic si simplu: Chanel. Aroma Coco de la Chanel ma face sa ma simt intregita, puternica, increzatoare; probabil ca nu e vorba doar de brand, ci si de faptul ca mereu, mereu imi aduce aminte de un anumit compliment.

    line
  7. Ana Lucia

    Rochia fara spate, bluzele cu umerii goi,dior homme pe pielea mea,thierry mugler,i.d sarrieri

    line

Leave a Reply