My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

Pentru O CAUZA (?)

line

In urma cu un an si jumatate scriam despre primele cateva incercari de implicare sociala din industria locala a modei. Ii luase “valul” responsabilitatii pe designeri si pe stilisti, prea putin insa pe retailerii de moda, care pot gandi intr-adevar ceva sustenabil..

Oana Cogalniceanu lansa un targ vintage de caritate, Adrian Oianu strangea fonduri pentru tinerii cu dizabilitati si vorbea despre norocul de a fi normal (alaturi de fundatia Special Olympics), Carmen Secareanu indemna prin creatii “special” accesorizate sa ne luam prezervativul la purtare (alaturi de Population Services International), TinaR se implica online si offline in lupta de combatere a cancerului la san (alaturi de Fundatia Renasterea). DE ADMIRAT!

De incurajat si campania de buy-back lansata de curand de retailerul Lee Cooper: 100 de lei reducere la cumpararea unei perechi noi de blugi, in schimbul unei perechi vechi, indiferent de marca, adusa la magazin pentru a fi donata nevoiasilor (cu sprijinul Fundatiei Mereu Aproape).

O solutie ingenioasa de marketing pentru o cauza (win-win-win), nu credeti?


Facebook comments:


Leave a Reply