My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>SA NE VINDEM… BINE!

line

>Guardian Media Group “tuteleaza” de saptamana asta un magazin online, adapost pentru 2.000 de branduri de moda.

Peste 150.000 de produse au fo special puse la dispozitia cititorilor The Guardian si The Observer pentru ca, influentati de recomandarile din paginile de fashion si life-style ale ziarelor britanice, ei sa poata face, fara batai de cap, o comanda de haine si accesorii preferate.

Magazinul gandit de grupul media imi sugereaza o grija-minune fata de nevoile consumatorilor! Si-mi mai sugereaza ca-n paginile alea de “recomandari” nu mai sunt review-uri fair&true si nici jurnalism nu mai e..

Recomandarile, ca recomandarile. Insa, cand o fi de scris in paginile de business ale celor doua ziare despre niste intamplari, poate “nefericite”, din viata unora dintre cei 300 de retaileri care vand in magazinul online al GMG, tot PR-istic s-o scrie?

Voi cum intelegeti miscarea asta a grupului britanic de presa? Se “prostitueaza” ziarele pe continut sau, dimpotriva, se “vand” mai inteligent si mai pentru zilele noastre? Isi vor pierde din cititori sau vor cuceri usor si bine multi altii?


Facebook comments:


Leave a Reply