My Weblog: kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul elektrikci whatsapp toplu mesaj Otel Malzemeleri harddisk dolumu ne demek Pegasus iletisim ucuz burun estetigi Teknoloji Bilim Turkiye Haberleri su tesisat tamiri sisli kombi tamiri satis egitimi cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

>Sa-ti tot iei campii!

line

>Cand se lanseaza parfumuri in Romania, totu-i “exclusivist”, cu usi intepenit de inchise, cu cateva pitzipoance din protipendada si cu unii gentalmeni, cu javra in geanta LV..

Cu gandul ca omul de rand inca se fericeste cu sapunul Camay, atent plasat printre haine, sau ca el oricum gusta contrafacute, la 10 euro, de la coltul strazii [OARE?], nimeni nu-i prea da atentie.

Uite cum nu pot sa nu ma intreb cat de interesant trebuie sa se fi simtit, de curand, omul de rand al Poloniei, Angliei, Frantei, Italiei, “bagat” in seama de KENZO printr-un camp de 200.000 de maci, plantat special pentru o zi in pietele centrale ale capitalelor de provincii pentru ca el, CONSUMATORUL, sa reculeaga moodul parfumului FLOWER [vagabond urban atasat de natura] si sa-si intareasca o atitudine fata de brand?

Calitatea asta a vietii, puterea asta de cumparare.. pff


Facebook comments:


Leave a Reply