My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

>Şocuri

line

>Un studiu al Euromonitor zice aşa:

Românii cheltuiesc anual, în medie, 76 de euro pentru îmbrăcăminte.
Italienii, britanicii şi grecii,
1.100 de euro.
TRIST!

Cu toate astea, explozie de mall-uri în România, invazie şi expansiune de branduri. Inditex şi-a deschis cinci magazine monobrand, de curând, în Cluj. Alte cinci sunt în plan, pentru Bucureşti. Esprit are cinci în plan, Springfield, şapte, New Yorker, cinci, chiar dacă abia s-a lansat..

Logica mea urlă! Momentan, românii merg în mall să se plimbe, să se holbeze la vitrine, să viseze cum ar fi.. Nicidecum să cumpere. Constant. Loiali fiind valorilor brandului TZ. Românii sunt fideli SIR sau BRINTEX, după caz :)

Strategia brandurilor o fi să tot crească awarnessul, cu magazinele goale de cumpărăcioşi, până când vor lua copiii noştri, fashion addicts, primul salariu? Căci doar ei cred că vor avea gust şi buzunar pentru combinaţia săptămânală de “etichete”.

hmm.


Facebook comments:


Leave a Reply