My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci


rss search

>Vitrina te ridică / Vitrina te coboară

line

>


Să luăm un oraş, noaptea, şi să stingem luminile publice. În lipsa unei arhitecturi deosebite, rămân de admirat vitrinele luminate, nu?

VITRINELE. Prima lecţie de expresivitate şi estetică pe care un oraş dovedeşte că a învăţat-o. Prima formă de comunicare a unui magazin, invitaţia lui cea mai directă, reconfirmarea promisiunii brandului-gazdă!

Mihaela Nicola povesteşte de Polonia anilor ’70, când proprietarii unei blănării au angajat nişte publicitari ca să-i scape de faliment.. Creativii au mers pe un secsi rebranding, folosindu-se de vitrina magazinului unde, pe o masă ginecologică, au aşezat o femeie (în carne – putzină şi oase – fine) îmbrăcată (doar) într-o haină de blană. Autorităţile au interzis “expoziţia”.. Tocmai pe asta mizaseră publicitarii, care au vopsit imediat vitrina magazinului în negru, cu excepţia unor mici pătrate prin care curioşii puteau privi înăuntru la aceeaşi expunere..:) Restul e happy-end!

P.S. Fosta mea redactoriţă-şefă organizează o dezbatere mijto pe branding şi modă, zilele astea, cu ocazia primei ediţii a PASARELLA.

Despre vitrinele din Bucureştiul ăsta de ciocolată, bârfim acolo!


Facebook comments:


Leave a Reply