My Weblog: istanbul elektrikci kutahya web tasarim umraniye elektrikci uskudarda elektrikci umraniyede elektrikci kentsel donusum Acil elektrikci kadikoy elektrikci kagithane elektrikci beylikduzu elektrikci seyrantepe elektrikci alibeykoy elektrikci uskudar elektrikci umraniye elektrikci istanbul su tesisat tamiri sisli kombi tamiri sisli cilingirci cekmekoy elektrikci uskudar kornis montaj umraniye kornis montaj atasehir elektrikci beykoz elektrikci


rss search

Voi purtati NISSA?

line

M-am tot gândit la Nissa.

Şi-am întors brandul ăsta românesc de îmbrăcăminte pe toate părţile: creaţie, producţie, marketare, distribuţie, comunicare. Şi, ca să mă conving că-mi place, m-am căutat şi-n dulap.

Eu îl port, uneori. Voi?

Puţine, câte sunt, brandurile româneşti de confecţii se zbuciumă de… chiar nu mai ştiu între ce-om mai avea noi de ales anul viitor, ladies.

De TinaR şi de PNK Casual am mai auzit în criză.

De primul brand, printr-un eveniment curajos de magazin, anul trecut; gherila de dinaintea insolvenţei, oare? De al doilea, la deschiderea Sun Plaza, anul ăsta; prin cel mai fantezie magazin din tot mallul. De altele, nicidecum.

Nissa, în schimb, a “răsunat”.

Şi-a construit gaşcă de tineri la creaţie, printre ei şi unul dintre designerii lansaţi de Inspired, finalist Pasarela.

N-are tocmai un public ţintă, dar să zicem că e mai business-optimist să creeze pentru 15-50, în vremurile astea, de la piese navy, prea în trend, la Balmain ori Givenchy wanna-be, de-un club sau de-o romanţă, la corporate-smart şi ce-o mai fi.

Cel mai important e că împrospătează săptămânal oferta cu câte 15 piese noi.

Are producţie locală, cu peste o sută de oameni, magazine armonios amenajate, prin punctele esenţiale ale ţării, shop online, prezenţă isteaţă în social media şi un lookbook de invidiat.

Vineri, la inaugurarea magazinului din Piaţa Romană, foarte dichisit – mai că flatează produsele, cu outlet la subsol, echipa Nissa şi-a primit invitaţii îmbrăcată toată în haine Nissa. Ceea ce m-a bucurat de numa-numa!

Povestea de brand cu un reason-to-believe a la 2010, vitrinele cu scenariu şi mesajele mai puţin blazate îi mai lipsesc.

70% LIKE, pe de-a-ntregul. Cu multe şanse de bine, în criză, după politeţea la preţuri, ăfcors.


Facebook comments:

10 comments

line
  1. Ramona

    >Dau si eu un like pentru Nissa. Nu stiu cat la suta, da` mai mult de 50 cu siguranta. Am si eu Nissa in dulap, am si o Silvia Giurca printre preferate si un prim contact cu oamenii de acolo de nota 10. Nu i-am vazut prezenti prin revistele glossy (poate nu citesc eu destule), dar asta nu-i un bai. Eu stiu ca i-am avut in Styler :)

    line
  2. pif

    >Like!

    Imi plac mai ales materialele, pastrand comparatia cu brandurile din aceeasi categorie de pret.
    N-as compara insa cu TinaR.

    line
  3. sasha

    >mi-a placut Nissa la inceput, cand s-au lansat, aveam produse fresh pe o piata de retaileri mai mult sau mai putini uniformizati. :)

    in momentul asta as putea spune ca s-au aliniat la trend :) :)dar da, port Nissa din cand in cand

    line
  4. Cyanilla Latte

    >In Craiova, pana sa-si deschida magazin propriu, era si cred ca inca mai este, un stand intr-un centru comercial din oras.O asa ingramadeala de stiluri, materiale si accesorii pe metru patrat era/este acolo, ca nici nu-mi vine a intra.Ca brand, s-au "ridicat" relativ repede, sa vedem si cat ii tine ascensiunea asta.Nu port Nissa.Cat despre preturi…nu e nebun cine cere, ci ala care da, si cu asta am spus totul.

    line
  5. Paula NEGREA

    >@ramona Cu un pic de logica contemporana de marketing (modelul face mult) si politete rezolvi multe in criza… :)

    Probabil ca de acum vor aparea si-n reviste, cu propuneri. La inaugurarea magazinului din Romana a fo o gasca de stilisti.

    @pif: O sa zambesti, banuiesc… TinaR are mai mult bumbac, Nissa are mai mult poliester. Pe verificatelea!

    @sasha Avem şi Zara kinda, avem şi Charles Voegele kinda, dar modele sunt încă freşi, pe alocuri…

    @Cyanilla Să fie diferenţă între retailul din capitală şi cel din provincie?

    Magazinele din Buc sunt foarte aerisite, ordonate, amenajate chiar fancy, hmm…

    line
  6. sasha

    >feanci-shmeansi, ala din Unirii e inghesuit si urat :D

    (zice carcotasul din mine)

    dar restul intr-adevar ok

    line
  7. produse naturiste

    >sincera sa fiu nici nu stiu daca am in dulap marca asta

    line
  8. ana

    un produs mass market ok, f in trend si nu tocmai original daca privesti mai departe de romania

    dar nu-i ceva rau, pt ca pana la urma nici zara nu-i un templu al originalitatii

    line
    • Anca

      Ma gandeam ca sunt singura care a observat…Nissa copie marii designeri la greu, de la modele pana la culori si outfit-uri intregi, puse in vitrina :) ) Spre exemplu, ultima copie sunt rochiile wannabe Herve Leger, la un pret accesibil (500 lei) comparativ cu sutele de milioane – pretul unui exemplar autentic.
      Ceea ce nu ma deranjeaza, oricum imi permit cu dificultate si varianta Nissa :)

      line
  9. monica

    eu nu am in dulap brandul asta daca pot sa spun asa desi imi plac f mult rochitele lor. Am vrut sa imi cumpar la un momentdat o pereche de blugi de la ei din mag unirea insa nu aveau marimea mea, m-am ofticat f tare, imi ramasase gandul la ei si ce sa vezi la cateva zile gasesc aceeasi blugi dar identici in IDM era schimbata doar eticheta :( si acelasi lucru mi sa intamplat si cu o pereche de pantofi numai ca eu mi-am luat gri si la ei am vazut de 3 ori mai scumpi pe negru acelasi model
    Acum nu stiu cine pe cine copiaza sau daca nu cumva isi cumpara haine din europa si le pun etichete desi nu s-ar zice

    line

Trackbacks/Pingbacks

  1. De intrat in magazinul ala in care miroase bine de tot | - [...] ŞI Voi purtaţi Nissa? + Etichetele TinaR vorbesc cu noi! Contează? ...

Leave a Reply